Min Världs Filosofi ``Ämne: Haiti och världen i korthet !´´

Helt galet att över 100 000 döda eller drabbade i denna naturkatastrof . . . de seismologisga rörelserna är konstant aktiva nu när klimatet varierar så ... kanske inte så bra att bo där platterna möter varandra på kartan ... men viktigt att upplysa folk och tidigt ha varningssystem ,,, de finns mycket idag som mäter av varenda liten rörelse ute till havs i land och rymden allt .. . jag har kanske konstig inställning till katastrofer men tycker att naturen får säga sitt ... jorden är en plats inte stor nog för vår storlek av humanitära befolknings ökning och är ej biologisk korrekt och sker naturkatastrofer och det sker mänskliga offer så ser jag inget negativt ... bara lidande som skas ta hand om och döda skall begravas ... människan gör inte tillräckligt för att hålla populationen nere ... och ta hand om fattigdomen är viktig i u länder och se till att få bort alla otäcka våldtäckter på kvinnor och se till att deras tolkningar till preventiv medel ändras och används, dels ge alternativ till sterelisering efter 1 - 2 barnfödslar

informera och upplysa klargöra och människan i samhället och på jorden, kan rädda liv ... kanske inte bara mänskliga utan främst jorden vi lever på, djuren och mångfaldens rätta jag.

Diskutera gärna och tyckt till.En som sitter i rasmassornas förödelselinjediagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0